بیا تو .com

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ديدن كابوس در خواب

دیدن کابوس در خواب شب

 


کابوس شبانه همراه با این احساس که شخصی می خواهد او را بکشد یا خفه کند، خواب و رویای ترسناکی که در شب پیش می آید و فرد را بیدار می کند و با حرکت سریع چشم  در اواسط یا اواخر شب همراه است.

 


دیدن کابوس در خواب شب

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

از روانشناسي رنگ ها چه مي دانيد ؟

 

رنگ چیست؟
در سال 1666، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگ‌های قابل رؤیت تجزیه می‌شود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگ‌های دیگر نیست.

آزمایش‌های بعدی نشان داد که با ترکیب نورها می‌توان رنگ‌های مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود می‌آورد. رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی می‌گویند. بعضی از رنگ‌ها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی می‌کنند و نور سفید می‌سازند. این رنگ‌ها را نیز رنگ‌های مکمّل می‌نامند.

 

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:از روانشناسي رنگ ها چه مي دانيد ؟, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رنگ درمانی در روانشناسی

روانشناسی رنگ ها

با وجودی که اثر رنگ ها تا حدودی ذهنی است و در مورد اشخاص مختلف فرق می کند امّا برخی از تاثیرات رنگ ها دارای معنی یگانه ای در سراسر جهان هستند. رنگ هایی که در طیف رنگ ها در ناحیه قرمز قرار دارند به عنوان رنگ های گرم شناخته می شوند که این دامنه اش از احساسات گرم و صمیمانه تا احساس خشم و عصبانیت متغیر است.

تبلیغات پیامکی
ادامه مطلب
نويسنده: فروزان تاريخ: پنج شنبه 9 تير 1390برچسب:روانشناسی‌رنگ, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to giyahanedarooyi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com