بیا تو .com

بیا تو .com

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امروز یه مطلب واسه دختر خانوم ها گذاشتم لطفا اقا پسرا این مطلب نخونن
طریقه دوست شدن با یه پسر
خوب مواد لازم بری این کار عبارتند ازچند تا پسر(هر چی بیشتر بهتر)
یک خیابون که کلان نداشته باشه
یک دختر خانم پرو مثل شما
یکم زبون(1متر باشه کفایت می کنه)
خوب برای اینکه بایه پسر دوست بشیم اول باید پسرارو خوب بشناسیم
پسرا رو میشه به 3دسته تقسیم بندی کرد
1.الاق  2.شغال  3.روباه
حالا طریقه اینکه چه جوری تشخیص بدیم یه پسر جزو کدوم دسته هست؟
اینجا اون چند تا پسر که گفتم لازم میشه
خوب اولین کاریکه در این مرحله انجام میدیم اینکه میریم جلوی یک دسته پسر و از یکیشون میپرسیم ببخشید اقا ساعت دارین
اگه گفت فروشی نیست قابل شمارو نداره جیگر خانوم یا در خدمت باشیم بدونیید این پسرو میتونیم در تقسیم بندی الاق ها جا بدهیم من دوست شدن با این جور پسر هارو اصلا توصیه نمیکنم چون که عواقب بدی به همراه داره ولی اگه نه یه جور دیگه جوابتونو داد مثلا
به زور دستشو از تو جیبش در اورد و به ساعتش نگاه کرد و مثلا گفت ساعت 12 یا هم اصلا جوابتونو نداد و روشو کرد انور خوب چنین پسری در تقسیم بندی شغال جا داده میشود دوست شدن با چنین پسری هم توصیه نمیکنم یعنی چنین دسته ای از پسرها اصلا با شما دوست نمیشن هر چقدر هم که خوشکل باشه باید از خیرش بگزرین خوب میمونه دسته روباه خوب این دسته معمولا چنین جوابیبه شما میدن.مثلا خواهش میکنم خانوم ساعت 12 (با یه لبخند ملیح) خوب من دوست شدن با چنین پسریرو به شما توصیه میکنم.
البته اگه قیافشو پسندید. این گروه پسرها از هر نظر مناسب دوستی هستند. البته تو دوستی با این نوع پسر ها باید یه کم دقت به خرج بدین چون ممکنه که شمارو خر کنن واین کار اصلا عاقبت خوبیبه همراه نداره البته این بستگی به خود شما داره!
خوب مرحله دوم.... تو این مرحله اون یکم زبونیکه گفتم لازمتون میشه
در این مرحله شما باید یه کم خودتونو نگران وپریشان نشون بدین و با نگرانی این ور اون ورو نگاه کنید وهی مکرر(هر10دقیقه) از پسره بپرسید اقا ببخشید ساعت چند شد وهرچی بیشتر میگذره درصد نگرانی و اظترابتونو بیشتر کنید تا اینکه پسره بیاد از شما بپرسه خانم ببخشید مشکلی براتون پیش امده بعد شما با نگرانی میگین نه مشکل خاصی نیست بعد پسره به شما میگه خانوم کمکی از دسته من بر میاد واستون انجام بدم شما هم اینجا باید یه کم از خودتون ابتکار به خرج بدین و سر بحث با پسره باز کنید(البته روش های دیگم میتونه موثر باشه که بستگی به ابتکار و عرضه شما داره)بعد یه بهونه میارین ومثلا می گین یه پسر هست که هر روز منو اذیت می کنه می شه شما تا یه مسیرس با من بیان که اون پسره شمارو ببینه ومزاحم من نشه مطمعن باشین که پسرایدسته روباه حتما در خواست شما رو قبول میکنن.بعد تو راه هی شما باید از خودتون براش بگین(البته یه وقت چیزی نگین که پسره از این که با شما اومده پشیمون بشه)بعد کم کم بهش میگین من از شما خوشم اومده میشه شمارتونو بدین به من داشته باشم اگه پسره شماره نداشت یا نمیتونست شماره بده شما شمارتونو بدین اگه شما هم نمی تونید شماره بدین بهش بگین میشه فردا دوباره شمارو ببینم مطمن باشین که پسره قبول میکنه(مگه اینکه قیافه شما خیلی سوتی باشه)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فروزان تاريخ: سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to giyahanedarooyi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com