بیا تو .com

بیا تو .com

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آرزوهای مقوایی : مار و پله زندگی

 

مار که پنهان نبود، در تمام مدت جلوی چشم‌تان دراز کشیده بود و انتظار می‌کشید و شما خوش‌بینانه فکر می‌کردید که شاید طاس بازهم خوش بیاید و از روی آن به

 

سلامت بجهید...

 

کنار هر بازی مار و پله‌ای یک صفحه‌ی منچ هست، من منچ را ترجیح می‌دهم که مار ندارد، اگر مهره‌ای زمین بخورد و از دور خارج شود به خاطر نیش مار بی‌

 

احساسی نیست که فقط دراز کشیده تا بخت از شما روی برگرداند، رقیبی دارید که شرایطی مساوی با شما دارد و به دنبال‌تان است، همان‌طور که شما در تعقیب

 

او هستید...

 

نویسنده این یادداشت در ادامه نوشته است: عادتی نه خیلی قدیمی‌ است که با رسیدن به روزهای پایانی سال روی مقوای بزرگی فهرستی بنویسم از آرزوها و

 

هدف‌های سال بعد، با ضخیم‌ترین قلمی‌ که دارم می‌نویسم تا پررنگ باشد و پررنگ بماند. این کار هیچ حسنی نداشته باشد می‌فهمم که دامنه‌ی آرزوهایم چه

 

پهنایی دارد، به چه دورنمایی نگاه می‌کنم و چه توقعی از روزگار دارم. آن‌چه را سال پیش نوشتم ‎خواندم و آن‌هایی را که دیگر آرزو نبود خط زدم، به باقی مانده‌اش

 

نگاه کردم، به بعضی‌شان نرسیدم، اما دیگر نمی‌خواهم‌شان، به آن‌ها ‌خندیدم و خط‌شان زدم، بعضی دیگر را هنوز می‌خواهم، دوباره نوشتم‌شان و بعد نوبت به

 

آرزوهای جدید رسید که به فهرست اضافه کردم و ‌گذاشتم آن روبرو، جلوی چشم تا یک سال تمام، هرشب نگاهش کنم... آیا روزی که به همه‌ی آرزوهایم رسیده

 

باشم یا دیگر آرزویی نداشته باشم آدم خوشبخت‌تری هستم؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فروزان تاريخ: سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to giyahanedarooyi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com